Fredag + Idol = Jajemän (Y)

God afton!


Kvällen har spenderats med min älskade gitarr blandat med lite idol. Har omedvetet skaffat mig några favoriter har jag märkt: Erik, Tove och Nicklas! Mycket bra är de, speciellt de två första, Nicklas är egentligen bara mest cool för han har en väldigt speciell röst och passar bara att sjunga vissa genrer. Hur som helst tycker jag att juryn bedömer lite orättvist -.- Fy på dem!

Dagens fångst:


Tights 79.50 kr

Halsband (som var väldigt svårt att få på bild) 59.50 kr

Sjal (Bilden gör inte färgen rättvisa) 99 kr



Vi spelade för övrigt volleyboll förut på idrotten och nu har jag skitont i högerhanden, vet inte om det beror på det men ont som satan gör det iaf! Kan knappt skriva :(

Och meeegatrött är jag också, så det blir väl sängen rätt snart, det är en lång dag imorgon ;)



Godnatt <3




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0