Seriöst oseriös...

(..Är en perfekt beskrivning av mig just nu för jag bliiiiir så trött...)


Hejsan gott folk



Har pluggat (extremt lite, så lite att det knappt gills), ätit och halvsovit framför tv:n sen jag kom hem, och har inte orkat sätta mig och blogga. Men nu så...

Intressant fakta nr 1: Jag håller på att bli sjuk igen! Jag går omkring och hostar och nyser. Mycket behagligt.

Intressant fakta nr 2: Jag hade inte matteprovet idag, ska ha det på måndag. Och vi hade inte heller någon redovisning, även den på måndag. Både positivt och negativt.

Intressant fakta nr 3: Vi gick tidigare från engelskan för att hinna med bussen (och för att Essi skulle hinna sminka sig på toaletten, skrällll...) Bildresultat:



Den sista bilden föreställer Essis näsa, som ni kanske ser. Hon tror att en broskbit har lossnat inuti näsan, för den har svullnat upp nu under dagen och gör ont. Det är faktiskt möjligt, men man tycker ju att hon åtminstone borde ha slagit i näsan eller något för näsor går inte direkt sönder av sig själva. Vi får helt enkelt återkomma om den saken!


(Självklart hanns en och annan astjusig bild på mig med!)


Förstår ni vad jag menar med rubriken?


Kolla det läskiga öppna ögat med en penna i sig! O:



Återkommer senare med ett normalare inlägg.... ;)




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0