Det var lääänge sen!

Tjaop!

Det är tur att det finns en så underbar människa Sara Lindh! Vad skulle annars hända med bloggen de gånger då jag plötsligt går upp i rök och slutar existera? Hahah

Jo, ibland undrar man faktiskt vart jag tar vägen när blogginläggen slutar komma! Men ta det lugnan! Essimannen hade tänkt sig att ta en snabbförsklaring över vad som hänt i helgen! :D


Lördag!!

Vaknade sent, tog det soft och åkte sedan till Emanuel! Va med honom ett tag och åkte sedan hem för att äta mat osv. Senare på kvällen bar det av till en av Emanuels kompisar som även han bo här ute i skogen! Vi var där ett tag och tittade på film, blev joinade av ett antal till kompisar men sen bestämde vi oss (med vi menar jag alltså Essi och Emanuel, haha) att vi skulle dra hem!



Väl hemma hos E blev det lite mat, mys och sedan Terminator Salvation som vi INTE hann se klart eftersom jag somnade xD (skräll...)

Sov sedan över där. Och det var varmt, trångt och riktigt bökigt men ändå jättemys <333


Sådär! Nu vet ni vad jag gjorde i lördags! ;) Hittade ni på då? :P







Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0