NIVEA color protection

Hej!

Idag har jag varit på Toys r us med mina 3 kusiner, lillasyster, moster och hennes sambo. Vi sprang omkring där huur länge som helst och tittade på svärd, barbiesar, dockor, låtsasflyglar, bilar...

Fastnade där med Elias och tittade på RIKTIGT fina Ferraris och Lamborghinis! Haha, älska coola bilar! <3


Efter det packade vi ihop oss i bilen (jag fick sitta i bagaget där jag hör hemma! xD) och åkte till Bergvik.

Där fick jag bland annat köpt detta:


2 för 40:-



Behövs ju nu när jag har färgat håret! Färgen håller mycket bättre och man får en riktigt fin glans med ett shampoo för just färgat hår!



Nu ska jag och pappa åka och köpa pellets! ;D







Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0