Wiihooo!

Tjoo!

Vad har ni för er då? Jag sitter här vid datorn och bloggar sen blir det plugg plugg och mera plugg... Haha, nerrå! Om ni känner mig så vet ni att jag INTE-ALDRIG-EVER råpluggar! Det blir inte bättre för det! Och utan att skryta så måste jag ju säga att det funkat dugbart hittills... ;)

Sitter i alla fall här och myyser i min mysdress (eller i alla fall med den övre delen!) Haha, jag hade en liten photoshoot förut ute på balkongen... Mycket vackra bilder må jag säga! Haha, nee. Skulle inte tro det va!

Här är i vilket fall en del av bilderna;




Essi strikes a "någorlunda-normal pose" med sin fjortisfärgade mysjacka! (känner mig lite som alla dessa jobbiga fjortisbloggare! Wonder why...) ;S



Vad som händer sen vad jag inte riktigt, men jag kände bara för att hoppa lite! Detta ledde SJÄLVKLART till ont i knäna... Inte lätt att vara pensionär! ;)



Jahaop, sen kastar vi in en liten höstig naturbild! (På tala om ont i knäna alltså! Möhöh!)



Holy moly! Tänkte avsluta med en mindre smickrande bild för min del! Ohh, that is not... a beautiful sight! xD

Och fråga absolut inte vad jag håller på med!! Hahaha!



Nää, nu blir det lite plugg... SNART iaf! Ha det gött, hörs♥







Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0