17-181009


Heeej :D

Essi åkte för ca 2 timmar sen och nu sitter jag här och kollar igenom bilderna från igår. Skräll att vi inte fick någon seriös bild på oss. Vi fick faktiskt inte en enda bild med båda oss inom ramarna... typiskt oss alltså haha ;D

Iaf, kvällen var helt AWESOME, så här kommer ett antal bilder med massa awesomeness spread all over them (som en viss Barney skulle sagt, haha)




Min outfit for the evening, körde även på svarta naglar vilket jag ångrar nu i efterhand för fyfan vad svårt det var att få bort O:


Välkomstdrink! Jordgubbsvin, mummahhh...


De här sakerna (som för övrigt var helt gorgeous!) var jag väldigt nyfiken på att få öppna hela kvällen, det kliade i fingrarna vill jag lova!



Sen var det dags för matlagning! Kyckling med potatiskroketter (med smak av vitlök <3) och bearnaisesås i mängder! Att döma av bilden gick det lite sådär ibland... Haha, skräll att det är Essi-man som står vid spisen medan Sara pysslar med annat...

T.ex:



Hahaha! Vackertvackert (Y)


JA, den svarta högen är kyckling! Marinaden brände vid direkt, men det var gott ändå! Riktigt gott faktiskt!

Efter middagen gick vi ut på en mindre promenad (tradition!). Vi försökte jobba bort maten lite innan det var dags för efterätten! Den fick vi tyvärr ingen bild på, men god var den!


Paketöppningsdags! Äntliiigeeen! ;)


... Medan Essi brände av en Soulja Boy I tell'em! "Yeaaaah, I'm getting moneeyyy, ooooh..."

Haha, värsta stereoanläggningen hade vi ;D


Bytet inuti paketet <333
(Ett inlägg om det kommer sen)



Mystajm...

...med film och godis och chips och dipp och cola/fanta exotic (I could go all day!)... Som att vi inte hade ätit nog redan? Haha, förresten, om ni inte har sett "Dumpad", eller "Forgetting Sarah Marshall" som den egentligen heter, så GÖR DET! Vi såg den förra året också, men den är så bra så we didn't mind watching it again :D


Vi gör ett litet hopp till dagen efter:

Bamsefrukost med risifrutti, juice, oboy, mackor ochkakor (xD) är en perfekt avslutning på en fabulous sleep-over <3




To sum up: Kvällen var riktigt mys verkligen, tack så mycket för att du finns Baff <3

Jag älskar dig!





Kram Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0