Presenterna

Jag har just stått ute i typ en kvart och fotat sakerna jag fick! Ett väldigt smart drag med tanke på att jag är lite småförkyld och det är bara 7-8 grader ute! Anledningen till att jag fotar ute är för att det är bättre ljus där så bilderna blir mycket bättre (vad kul det kommer bli i vinter, heh!).

Hur som helst, det var jättebra presenter, I didn't see either of them coming! Riktigt överaskad blev jag! :D


Hahah, en påse nöt-center som bara finns på ett ställe i stan och är ASGOTT! Mihihi<3


Pärlörhängen som jag har tjatat om att jag vill ha hur länge som helst :D


2 par trosor! Haha funny story, de vita gav jag till henne i present en gång, men har sen dess tjatat om att jag också vill ha såna. Hon sa till mig tuuusen gågner att jag kan få tillbaks dem om jag vill för hon har inte använt dem. "Ne-e de är dina!" Men tillslut fick jag tillbaka dem ändå hahah ;)



Mysdress som jag har tittat på aslänge, men inte prioriterat att köpa ;D Nu ska det bli mysa av!




Den här lilla brickan låg invirad 18 varv i papper så jag trodde att det bara var någon liten skämtsak eller att det inte var något över huvudtaget. Men när jag såg vad det var för något började ögonen tåras <3 Kunde inte fått någon bättre present! Det står alltså "Älskar dig" på ena sidan och "Essi & Sara" på andra. Det är så det ska vara! För alltid <3


Nu är den stora frågan: Hur f*n ska jag kunna överträffa det här? Både pengamässigt och känslomässigt. Hahah, det blir en utmaning...

Tack så jättemycket Essi, du är bäst <3




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0