Ibland så undrar man ju...

Om jag är helt normal. Well, I'm not!

I vilket fall sitter jag här och är glad igen! Förut när jag skulle öppna upp Spotify fick jag en UNDERBAR överraskning... det funkar inte -.-
Essi dampar och skriker ett tag. Men sen funkar det igen! Tur det :)



Me likey!


Vad har man annars för sig en sådanhär vanlig onsdag? Hmm, jag sysslar och pysslar på Saras födelsedagspresent som SNART (inte riktigt än) är klar! Och sen så töjer jag ut min klänning också! xD




Som om det inte vore nog avancerat så är ju bilden på sniskan också. Vrid inte hövvöt av er! Hahaha!

Menmen, har man bra fantasi så har man! Hahah ;) Jaja, är så illa tvungen, jag SKA ha den på mig och föredrar att den inte är så tajt... ser typ höggravid ut eller nåt! xD






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0