Släktkalaaas!

Hallooooo


Nördar Spotify just nu, lyssnar igenom de nya Tokio Hotel låtarna lite snabbt, måste ju hålla mig uppdaterad ;) Är inte sådär mega-imponerad hittills dock...

Idag var det födelsedagskalas med mamma-släkten. Tårta, presenter och massa kramar och nyp i kinden, haha! Nej, men det var väl kul :) Fick bl.a. 1150 kr totalt och Carolina gynnings nya parfym "Go Girl".
Sen satt jag även och frös hela tiden (vilket jag gjort några dagar i följd nu) och jag känner mig febrig nu... Jag har INTE tid att vara sjuk nu! (Men så ska jag väl inte tänka, för då kommer jag bli sjuk enbart därför -.-)


Körde på den gråa midjekjolen (Gina Tricot), svart linne (H&M), spetstights (Kappahl) och diademet med rosetten (H&M) idag!


Gillade mitt hår idag, trots att det var totalt ofixat! Hopp ut ur duschen och lufttorka... tror vi ska skippa plattången ett tag kanske?


Haha jag har världens sötaste och coolaste morfar! Han har värsta koll på allt som händer i nöjesvärlden. Bänkad framför idol varje fredag och sånt ;)


V till H: plastmormor, plastmorfar, mormor, morfar (jag har en komplicerad släkt, det finns många "plast")


Mamma var fin som vanligt


Ikväll ska jag kolla igenom historian och matten för det är redovisning + prov imorgon (Om jag inte är sjuk dvs -.-). Får väl se hur det går... Har ju Essi som back up på redovisningen, så i värsta fall kan jag ju typ gå och sätta mig så fixar hon resten (Y) Rättvist :) Haha neeerå!


Ha en bra kväll





Kram Sara


Kommentarer
Postat av: georgia

tack ska du ha :)

2009-10-11 @ 21:37:07
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vilken fin outfit och vad roligt med kalas :)

2009-10-11 @ 21:37:20
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0