DKNY - Be Delicious

Vad gör ni då?

Själv sysslar och pysslar jag med lite av varje... ska plugga också, men inte riktigt än! Snart! (a)
Kastade bort min gamla DKNY-parfym, sluut! Men, inga tårar för det!! Har nämligen EN TILL!! :D


När jag var i Finland förförra sommarn köpte jag nämligen detta på färjan;






Köpte nämligen en BIG-PACK parfymer! Hahaha xD Två stycken Red Delicious (gav en till Sara och en till mamma) och två stycken Be Delicious (båda till mig, moahahah!)

Nu vet ni det! Det jag ville få sagt är i alla fall att jag rekommenderar dessa, mumsiga! :D






Kram Essi



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, där sitter du och luktar på parfymerna!...medan din bästis minsann pluggar till historiaredovisningar, nk-prov osv.

Har inte DU några redovisningar och prov att ta itu med. Eller är det bara myyys med E som gäller nu för tiden??!!!/Kontrollanta mamman.

2009-10-04 @ 19:21:21
Postat av: Angelica

sv: tack detsamma! :)

2009-10-04 @ 19:26:44
URL: http://angalica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0