Det är varmt i mitt knä...

...För min dator ligger där och myser! ;)

Som ni antagligen läst så överraskade jag ju Sara tidigare idag! Hahaha stod och knackade i typ 5 minuter innan jag smög in! Ni skulle ha sett Saras min när jag kikade in i köket! xD


Annars har man hunnit med att äta, suttit lite framför brasan!! Varmt och mysigt värre!




Nu blir det att titta på Brottskod Försvunnen sedan dator/musik/msn och annat! Ha en superbra kväll! <3


P.S. Ni glömmer väl inte att ställa om klockan inatt?! ;) Det kommer jag glömma... utan tvekan!








Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack tack desamma! :D allt bra med dig ? :)

2009-10-24 @ 22:39:23
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0