Dagens shopping

Det här är vad jag fick med mig hem idag från Bergvik, typ allt är från Lindex:


True Match Minerals. Det är ganska svårt att säga pris för det var rabatter lite här och var men jag tror att jag fick den för 70 kr på nåt vänster! Prisvärt!


Primer från Lumene. En ganska bra investering må jag säga! 90 kr tror jag att den kostade, men jag är inte säker.


Den här fick jag av mamma, istället för Gynnings parfym. Så den vet jag inte vad den kostade :)


Ljust rosa nagellack, ca 55 kr.



En kräm från John Frieda som ska hindra håret från att påverkas om det t.ex. regnar ute. Är lite kritisk, men vi får väl se... ca 50 kr gav jag för den :P


Baotahårspray från Proffs! Nu har jag så att det räcker i några år (några veckor för Essi haha).



Och sen, det viktigaste i dessa årstider:

ESBERITOX! (Så dags att tänka på det nu, när man redan sitter här dretförkyld och håller på att avlida -.-)


Nu ska jag försöka hitta något som hjälper mot denna helvetessjukdom! Hoppas ni har en bättre söndagskväll än jag <3




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0