Dagens musik!

Hallo there!

Vad har ni för er? Själv drogar jag musik, har inget bättre för mig :P Fixade ju mig ett Spotify-konto här för ett tag sen så det blir mycket musik för min del!

Såå, here is what I've been listening to! :D (en liiiten del av det iaf!)


Lady GaGa - Love Game



(Bara för att jag störde mig ASMYCKET på låten så fick jag ju den på hjärnan... och den e ju faktiskt rätt okej trots allt!) ;)


Lorentz & M.Sakarias - Fri


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Mtq2qJ36fGg&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Mtq2qJ36fGg&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="25"></embed></objec


Me really like 1:56 och framåt! <3


Darin - Dance



Han har massa bra låtar! Me likey alot! Lyssna även på Road Trip som är mycket bra!



Nu har jag suttit på tok för länge framför datorn att jag har NOLL känsel i röven, awesome! Kanske dags att röra lite på sig! ;)

Talk To You Later!






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0