Bloggtorka D:

Hejhej


Förlåt för tråkiga och få inlägg, men jag har tappat lusten lite... Men den kommer nog tillbaka ska ni se ;)

Torsdagar är de dagar då vi slutar senast på hela veckan. 15.50 slutar vi och dagen avslutas med 1 timme och 20 min franska... alltid lika kul -.- Det blev sena bussen hem och nu har jag ätit och lite sånt. Inga läxor tills imorn (Y)


Jag har ett uppdrag att utföra ikväll, jag måste försöka övertala Emma att jag ska få låna hennes innegympaskor! (Och hon är inte den lättaste nöten att nkäcka) Och ja, jag har planerat att eventuellt köpa några skitskor att springa omkring i nån gång framöver... xD Jag får helt enkelt inse fakta, jag kommer inte klara mig ett helt år till utan gympaskor, så är det bara!



Hörs senare!




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0