Alriiiight?

Tjaop!

Vad gör ni gajjs? Själv har jag precis ätit och är stolt över denna prestation eftersom jag INTE fläckade ner min nya, vita tröja!! (Y)

Har inte fått gjort ett PISS idag, suttit vid datorn och väntat på Emanuel. Men eftersom han är i Kil så hinner inte han komma... Alright, vad ska jag hitta på nudå? No idea...


Resten av familjen drog dessutom iväg till nåt så jag är ensam hemma! Hahah, antagligen kommer det att utnyttjas till att sjunga högt för mig själv! Alltid lika kul! xD Fast nu blev jag lite sugen på att spela gitarr och piano också!! DET var länge sen vill jag lova! :P






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Nä visst gjorde man inte ? :D Haha. Jag hade inte kunnat gissa att det var hon iaf, inte så snygg :P haha..

2009-10-19 @ 12:46:48
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0