091012

Halloj! När jag kom hem möttes jag av detta på posten;

CSN-kortet!


Göttigt värre! Mamma såg på mig med FASA när jag sa att det rabatterar ställen som Mc Donalds! (Y)

Efter att fifflat med lite av varje kom min lilla bubbe (xD<3). Alltid lika bra med dig!
Jädrar vad vi bråkar hela tiden, fysiskt alltså! Och på skoj såklart! ;P Har fått mig ett antal till blåmärken i samlingen och en skallning! Hahaha! Jaja, så som jag whinar över allt så är det ju inte mer än rätt! ;D




Vad har hänt idag annars?
- Redovisning i Historia! Avklarat, gick bra! Gött mos! (som min gamla lärare alltid sa!<3)
- Matteprov!! Gick faktiskt rätt bra I think. Haha, jag fick sitta i en liten skrubb framför en spegel! "Ohno" var det första jag tänkte! Hur ska jag kunna koncentrera mig på provet när jag alltid kollar mig i speglar! xD


OCH JUST DET!!! Måste ju skryta liite till bara! (Som om jag inte gjort det nog redan! ;P)

Vi fick reda på Naturkunskapsprovet idag! MVG, och jag pluggade ingenting!! Jag är mycket glad! :D Wiie!


Om livet alltid skulle flyta på såhär bra... skulle inte klaga!


Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Hoppas bara att jag inte är vaken hela denna natt MED!

Sov gött <3







Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0