00.10

Tjaop! Här sitter man och har ont i varenda liten muskel PLUS magen (vill liksom spy vid det här laget)...underbart!

Har inte fått gjort sådär fasligt mycket under kvällen kan jag ju då säga! Lyssnar på musik och pratat med lite fölk! Dessutom satt jag och tänkte tillbaka lite på sommaren och alla dessa underbara/mindre underbara minnen...

Ett positivt minne i alla fall är känslan av att köra bil med pappa runt nio tiden på kvällen när det börjar skymma.
The only thing to do is att lyssna på dessa så kallade "cool-låtar" och vara sådär skitcoola i våra pilotbrillor! ;)<3


Så, därför kastar jag upp två av mina favorit cool-låtar tillägnade min käre pappa! <3




Billy Idol - White Wedding




Billy Idol - Rebel Yell (acoustic)





Sådär, nu vet ni det också! Sov så gott






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, jag älskar Billy Idol! Har lyssnat mycket på honom senaste månaden. Ha en bra dag.

2009-10-25 @ 15:50:21
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: FRIDAOLOFSSON

Sv: Tack, detsamma :)

2009-10-25 @ 16:22:50
URL: http://ffridaffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0