Wiiieee!

När jag loggade in på Spotify för ett tag sen märkte jag till MIN LYCKA att Lady GaGa's nya album kommit dit!! Wiiie, då kan man lyssna på låtarna även här! :D

Min personliga åsikt om Lady Gaga är väl... delad! Hon har rätt bra låtar, vissa suuger men framförallt! INGEN är konstigare än hon!! INTE ENS JAG! xD



Dessa har man ju LITE på hjärnan kan man ju säga... STACKARS min familj som måste höra mig gå omkring och sjunga med "mixad röst" hahaha!



Bad Romance



Ra-ra-ah-ah-ah roma-roma-ma Gaga-oh-la-la! Ohno, då satt det på hjärnan igen! -.-



Alejandro




Meen såklart är det TELEPHONE ft. Beyoncé som är bästa låten på skivan!!

Och nu är ni ännu lite smartare! ;) Bajbaj <3




Kommentarer
Postat av: Artur

Problemet med Lady GaGa är att hon inte kan klä sig vettigt någonstans..

2009-11-28 @ 02:30:10
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0