Vad förvånad man blir!

Hallaouu! (varning för MYCKET text!!) xD

Varit i skolan idag UTAN SARA!! Haha, händer inte ofta! Mesen fick ju då feber och var hemma (liksom hälften av klassen). Efter skolan drog jag och Emanuel (som var och tittade på Tingvalla tillsammans med alla andra 94or! Mysigt värre tills...

Jag ska gå hem till Sara från Nolgård i mina 11 cm höga klackar... jobbigt!

Väl hemma hos Sara blev det någr minuters snabbt babblande från bådas sida (ingen lyssnade på den andra, haha) innan jag åkte hem i snövädret.

Efter nån kilometer händer då denna underbara lilla olycka...

Det är en isfläck på marken, men jag väjer för lite. Snabbresumé på vad som hände:

Bakhjul glider.
Essi flyger.
Landar på asfalt och rullar ner mot diket.

UNDERBART!! Upprivet lår, två vrickade/stukade tummar, en helt sned cykel och en helt mosad cykelkorg!
Nämen, vad trevligt att GÅ hem sista 4 km med demolerad cykel! -.-


Har inte jag fått utstå nog med smärta denna vecka?? ;) Godnatt! <3








Kram Essi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0