Vad är det för skillnad mellan plopp och center?

Det är vad jag fifflar med just nu!

I svenskan har vi nämligen ett arbete där man ska ta reda på en fråga man länge funderat på...
Och vad passar då bättre än en fråga om godis eftersom jag ÄÄÄLSKAR godis! <3

Jag ska alltså skriva en uppsats och hålla en kortare muntlig redovisning om detta MEN det är så sjukt svårt att komma igång!


Därför tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig med en liten grej...


VILKEN ÄR GODAST? PLOPP ELLER CENTER??


(lämna gärna ert svar som en kommentar så blir jag JÄTTEGLAD! <3)






Nu ska jag jobba vidare! Ha en fin dag så hörs vi senare







Kommentarer
Postat av: Artur

Ja, Essi eftersom du är så jävla sur på mig så kanske jag borde vara snäll och berätta för dig att jag tycker att Center är godast.

2009-11-21 @ 01:17:26
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0