Usch, jag gillar inte regn...

Hejsan!

Sitter här (NÄSTAN torr) och roar mig med att min röst låter som en rökargubbes på ålderdomshemmet, interesting...

Var hemma hos Sara en sväng förrut, sen gick jag och väntade på bussen i MINST 15 minuter i spöregn! Me don't like this at all -.- (dessutom så är jag redan förkyld)


Såg ut som den creepy tjejen i The Ring med blött hår.. vackert! ;)


Förutom att försöka torka så har jag även underhållit mig själv med att trycka upp mig raklång på armarna eller vad man ska säga... don't ask! Haha!


Påväg upp... Är det bara jag som brukar göra detta? xD


Nu ska jag gå och softa! Ha det bra! <3 (Nej. Jag HAR inget liv! Men, vad ska man annars göra? Haha!)








Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0