Tuesday

Shoo!

Här sitter jag och fläskar godis varvat med spaghetti och köttfärssås. Är man lat så tar man ingen tallrik till maten, utan en liten skål. Sen skär man upp det till småbitar, häller på lite chillisås (ketchupen är slut -.-) och avnjuter! Haha, ser ut som en spya av något intressant slag menmen... Nu går vi inte in på det!


Mmm... (det är faktiskt godare än vad det ser ut!)


Hoho, vad snygg man kan vara! Och japp, skålen ville ABSOLUT vara med på bild! ;)


Känner mig lite smått stressad inför naturkunskapsprovet som jag inte tränat på alls! (hoppas på att lyckas med ett mvg även denna gång utan pluggning... men sån tur har man kanske inte två gånger?)

Jaja, nu ska jag titta på alias/duscha... har inte bestämt mig än och i vilket fall försöka undvika att söla ner tagentbordet! See yah! <3





Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Det var lite det som var meningen, hehe! Då har jag lyckats med andra ord? (a)

2009-11-24 @ 21:23:51
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0