Tisdag! :P

Hejsan!

Gissa vilken fråga jag fått ett ANTAL gånger idag...

"Vad har du gjort i pannan??"
Japp, rätt fråga! Hur kunde ni gissa? ;) Haha, ännu roligare var att se folks miner när dom fick svaret på frågan...

"Sprang du IN i ett träd?? O.O Hur fan lyckas man med det?!"

Menmen, är man klövig så är man! Vad har man hunnit med annars idag då?


Har ÄNTLIGEN fixat en tid på sjukhuset! :) Vet ni vad långa telefonköer det var?? Nu har jag i alla fall en tid om två veckor då jag ska prata om ifall jag ska ta bort mina (ENORMA) halsmandlar eller inte! :P Ser faktiskt fram emot det, konstigt nog...

Dessutom har jag tagit vaccinet för svininfluensan idag! Haha, vi hade typ värsta fajten i väntrummet om vem som fick skulle få gå in först! xD Det är ju bra att vi VILL gå in iaf! ;)


Plåsteer... känns rätt okej, gör bara lite ont när jag sträcker upp armen :)

Dessutom hann man en sväng till tandläkaren efter skolan! Hon som var i min lilla mun och pillade var verkligen jättesnäll! Älskar när tandläkare är det ;D

Och tydligen hade jag JÄTTEFINA tänder! (hur fan det har gått till när jag äter godis oftare än vad jag andas vet jag inte...)






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: nicco

jag ska inte ta sprutan ja. man får böldeer:O

2009-11-11 @ 11:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0