Svider i min panna...

Hej!

Denna dag har varit... omvälvande? Kanske inte rätt ord, men jag har i alla fall hunnit med mycket!

-Skola
-Skriva klart redovisningen
-Ute och gått när det var KOLSVART
-Fetat godis
-Och sprungit in i ett träd... (när jag var ute och gick/sprang i mörkret)

Hmm, antar att det är sista punkten ni funderar mest på! Haha, samma här!
Japp, jag sprang in i ett träd och rev upp mig lite i pannan (började blöda här för ett tag sen).

Såklart skulle jag få min hämnd så jag slog trädet.. därav fick jag även en skada på min knoge -.- Kan man vara klantigare än jag? Probably not! xD


Sår och fluffigt ögonbryn! Hahaha

Så mycket annat har jag inte att säga förutom att såå, jag lägger upp ett par random rätt nytagna ego-bilder på mig själv! (förlåt xD)


Jag har läskigt ljusblåa ögon ibland...




Hade tråkigt i bilen... pappa e tröög ibland! ;)<3


Nu ska jag nog fortsätta whina lite över redovisningar och upprivna pannor! Ha det så bra <3








Kram Essi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0