Sovmorgon! :D

Varför går folk alltid in i mitt rum när jag ligger och sover?

Dessutom börjar dom prata med mig och TROR SERIÖST att jag kommer med ett vettigt svar någon sekund efter att jag vaknat!! Ohhh noo! Tar MINST en minut innan jag är brought back to life och medvetande så att säga...

Mamma kom nämligen in vid 6.22 (jag tänkte att klockan var tre eller nåt) och frågade om jag har sovmorgon... JA! JAG HAR SOVMORGON! DET ÄR DÄRFÖR JAG FORTFARANDE SOVER!! (correction: sov..)

Jaja, tur nog somnade jag om och drömde att jag körde en båt på bilvägen... hmm, normal?

Ska i alla fall snart klä på mig, går lite segt bara! Klockan 10.15 ska man vara på idrotten såå det är väl inte direkt bråttom! (Y) Har även idag bara TVÅ lektioner (älska tingvalla<3) och efter det skulle jag och Sara ta en snabbsväng på stan och hämta ut våra 4 reserverade biljetter till New Moon på lördag! Längtaar!


Efter det drar jag och huserar hos min lilla bubbe ;)<33


dagens...


Ha en underbar dag allihopa! Det ska jag iaf! :D




Kommentarer
Postat av: KRYCKAAN

det är så himla störande shit! dem lär sig aldrig vilka dagar man har det osv. Det går aldrig att lära gamla hundar sitta eller hur man säger.

2009-11-27 @ 10:29:52
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss <3

2009-11-27 @ 14:21:55
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens fråga om idol =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/idol.html#comment

2009-11-27 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0