Söndag...

Det finns en sak som jag hatar EXTREMT mycket här i världen!

Att vara pank... man har lite pengar i plånboken och inser att om man gör av med det så kommer man få flytta ut på gatan, äta små möss som springer förbi och klä sig i överblivna soppåsar resten av månaden! Och BARA för att det ekar i plånboken just denna månad behövs det inhandlas MASSOR!

Okej, så allvarligt är det kanske inte (tack för det!) Vi här i Sverige har det trots allt mycket bra ställt :)

Har knappt kläder för en veckas uppsättning känns det som -.-

Detta var i alla fall vad jag hade på mig idag:



..Och nej, jag gick inte på stan med mina katt-gosetofflor som luktar skit! ;)


När jag ändå hade spatserat ut på den blöta balkongen med mina tofflor passade jag på att ta ett par till bilder!







Bara jag som stör mig på den mycket synliga stegen i bakgrunden? Haha



Nu ska jag leta efter användbara kläder i min garderob och sedan läsa lite om Franska Revolutionen!
Åhh, vad roligt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0