Pannkakslunch

Det är vaccinet som agerar anagligen för att det brukar normalt sett krävas en hel del för att jag ska ställa mig och laga mat. Nu fick jag helt plötsligt för mig att laga pannkakor bara åt mig själv till lunch. Hm, extremt ologiskt men det gör väl inte så mycket.

(Det lite onödiga med det hela var att det blev typ 14 pannkakor och jag orkade bara äta 4...)


Tatt, Vovve & SasaK! Hahah :D

Fail på att Tatt-plätten ser äcklig ut, tog inte med blixt...


Sen har jag dessutom hunnit med att sova i några timmar. Tänkte lägga mig i sängen och spela lite gitarr. Mm, det slutade med att jag sov i en halvtimme med gitarren på magen, vaknade och avlägsnade irritationsmomentet och sov ett tag till. Mysigt!



Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack, desamma!

2009-11-11 @ 18:22:48
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/
Postat av: simone

Gud vad gott hörru :D

2009-11-11 @ 20:36:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0