Ont i mitt huvud...

Hejsan!

Sitter här och lyssnar på musik (ovanligt va?) Tacka gud för Spotify!
Kvällen till ära har jag lyssnat på denna version av den underbara låten



Jason DeRulo - Whatch Say  (acoustic version)



Den är fin den...


Just det!!
Måste ju berätta en sak som hände i badhuset tidigare idag! xD

Jag och Sara stod och duschade efter simningen. Då kommer den en liten kille (4 år eller nåt) gående med sin mamma förbi våran dusch och säger:

"Hejsan tjejer!" och nickar lita artigt som en riktig gentleman! Hahaha, gud vad söt han var <3



Nu blir det att lyssna på lite mer musik och eventuellt kolla lite Alias om jag klarar att hålla mig vaken! (Y) Sov gott <3




Kommentarer
Postat av: Artur

Fail att du inte lyssnar på Imogen Heap's orginalversion...

2009-11-21 @ 01:18:16
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0