Ojojoj, inte bra Essi...

Hej!

Sitter här och beklagar mig över hur EXTREMT dåligt jag bloggat på sistone.. ajaj, inte bra ALLS!

Men såhär på hösten kommer man lätt in i den där "vardags-dimman". Man går liksom på autopilot och hänger inte riktigt själv med exakt vad som händer! Tiden bara flyger iväg, när skolan är slut så är det ju redan mörkt ute! (och jag slutar tidigt!!)

Dagarna är ren rutin, samma sak varje dag (tvivlar på att ni vill höra om samma tråkiga gamla visa varje dag...) När veckan är slut tar man nån dags paus och kommer "back to life" så att säga, för att sedan på måndagen falla tillbaka till det gamla vanliga...


Okej, det lät faktiskt lite väl depressivt... Så dåligt är det faktiskt inte!!

Får tacka gud över hur livet trots allt kan vara! Går i en klass jag älskar, en linje jag verkligen gillar och på den bästa skolan!

Som om det inte vore nog har jag ju också världens bästa kompis (+ett par andra riktigt bra jag verkligen litar på!) och en alldeles underbar pojkvän!Kan man begära mer? Kanske inte... Varför ska man klaga när det mesta faktiskt är alldeles perfekt?




Från och med nu är det nog dags att vakna upp ur den så kallade "sömnen" och leva livet, inte missa en sekund!


Nu ska jag gå och plugga lite, hör av mig lite senare! :)♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0