November in my ass! :O

Tja!

Tänkte snabbt gå igenom vad jag har gjort idag:

-Vaknat av att mamma skriker på mig... hatar att bli väckt så! -.-
-Klätt på mig snabbt som fan eftersom mormor och morfar kom tidigt as usual!
-Ätit bullar istället för frukost och suttit i köket (dvs tråkat)
-Läst lite "När jag hör din röst" (ska lämnas in snart... stresssa!)

Intressant och rolig dag va? ;)

Dessutom kom jag att tänka på detta faktum... det är NOVEMBER, snart DECEMBER!! Inte alls långt kvar till julen och då borde det INTE se ut såhär ute:



Hmm, jag tror att du är lite fel ute nu lill-böbben...






Min bandagerade lilla tass som INTE vill bli helt bra :/


Haha, jag är medveten om att jag INTE är snygg JA!



Jao, det var vad jag hade att säga för tillfället! Och by the way... pappa och jag misstänker att jag har en spricka i foten! :O TACK Saras stenhårda armbåge xD

Eller så är jag bara extremt hypokondrisk... men det gör MYCKET ont iaf :C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0