Känns mer som vinter än höst, om ni frågar mig

Här stod jag i ca 20 minuter för en och en halv timme sedan och väntade på att pappa skulle hämta mig. Det var kallt, blött och fruktansvärt omysigt. Försökte gå in och ställa mig där men det var två vakter där inne som stirrade på mig och log som att de tänkte "nämen har du kommit bort?:)". NEJ, men det är KALLT ute! -.-

(Det enda som var positivt med att det var blött var att det var snö, inte regn.)


Fick roa mig genom att ta suddiga bilder på mysiga Tingvalla






Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha. Blickar från vakterna :P Då skulle inte jag gått in.

2009-11-06 @ 14:44:57
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0