Hallaou

Kom hem från Essi för lite mindre än en timme sen. Jag smög mig dit vid 7 eller något efter en smärre förvarning på facebook. Dessutom ska man ha en väldigt diskret bil om man ska få skjuts ut i mörka, tysta skogen obemärkt!

Kvällen var mysig men blev lite... hm.. speciell/mindre mysig mot slutet. Men det ska vi fixa! Så det så!


Under dagen har vi i princip bara hunnit med att
1. Träna (boxas & simma)
2. Få ont (pga av ovanstående)

Ja, det är typ allt. Så nu hoppas jag att jag vaknar upp med fet träningsverk imorn så att det märks att jag har tränat! (Jag kallar det träna, andra kallar det småfjutta...)


Nu ska jag sova, är redigt trött! Godnatt folket <3



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0