Godmorgon!

Vaknade av att Emanuel ringde och insåg att min plötsliga "sjukhet" som jag drabbades av igår natt var sm bortblåst!! Puuh, tur det! (Y)

Tyvärr kan jag inte gå eftersom jag har sån OFANTLIG träningsvärk i vaderna! Haha, känns som om muskeln har krympt till bara ett par cm lång! -.-


Just nu sitter jag och tittar ut över mitt EXTREMT STÖKIGA rum och inser att jag snart blir tvungen att städa... suuck!

För övrigt har jag ett par låtar på hjärnan! Hahaha! Jag och Sara hade lite vacker dans i köket till dessa mycket normala låtar:


Dead or Alive - You Spin Me Right Round




Första gången vi hörde den här låten blev vi typ... rädda! Haha, den sätter sig på hjärnan vill jag lova...


El Tingelino




Hahaha påminner mig om när jag och Sara åkte till balen i nian och vi satt och diggade till denna i baksätet! xD<3



Nu ska jag klä på mig och sen åka till E när pappa kommer hem! Hörs ikväll ♥






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0