♥Godmorgon♥

Morsning!

Vaknade för rätt länge sen nu men har inte direkt hunnit med att göra nåt! Igår kväll tog jag en snabbsväng och träffade Emanuel och hans kompisar! :)

(tyvärr var det bråttom iväg så jag hann inte ta nån "kvällens outfit" bild...)


Haha, titta förresten vem jag hittade i tvättkorgen imorse! Min lilla älskling <33


Mysigt bland alla svettiga gamla stumpor! <3


Morgonhår!

(Kanske dags att städa... kolla in klädhögen och dom små dammråttorna xD)


Förövrigt ska dagen spenderas med soft hemma hos Sara! Ha en bra dag :D♥






Kommentarer
Postat av: Artur

Dags att skaffa ett liv nu Essi lilla?

2009-11-22 @ 12:49:10
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0