Gamla goda tiden...

Såhär på kvällskvisten blir man lätt uttråkad! (det blev jag kan man ju säga...) SÅÅ, därför tittade jag på ett par gamla avsnitt av serien "Alias". Har sett varenda avsnitt och älskade serien när jag var mindre!!
Hahah, man kan ju undra varifrån jag fått mina "secret agent" drag ifrån...


Funderade på att köpa hem alla säsonger också eller tvinga mina föräldrar att köpa dom i julklapp! ME WANT THEM NOW -.-





Sådär, nu ska jag sluta tjata! Om ni inte sett serien, älskar våld och action, asskicking brud i snygga outfits och spioner så är detta serien JUST FÖR DIG! (Y)


Nu ska jag sova! (Emanuel tjatar på mig... jaja pappa xD) Sovgott <3







Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0