Två filurer i omklädningsrummet

Hej bloggen och da Läserz!


Ligger i soffan hemma hos mamma och smågluttar på Idol samtidigt som jag nördar msn (som tydligen inte fanns på den här crappy datorn, så jag fick installera det, vilket tog ca ett år).

Som ni vet var det ju idrott idag. Och vad gör man när alla andra är klara och har gått? Jo, man tar massa fula bilder och filmar! Mycket underhållande. Men filmerna får ni inte se nu dock, de finns inte på dn här datorn ;) Synd fööör er...

Vi börjar med en dagens outfit:

Svarta leggings, Gina Tricot
Vit T-shirt (som egentligen är alldeles för kort för att ha bara med leggings men idag sket vi i det)
Sjal, H&M



Skräll att jag tar "sötbilder" på mig själv haha!!


Aren't we like the coolest thing you've ever seen? James Bond + Sidekick!!



Idag är jag ego, Essi var med på kanske 2 bilder? Haha!



Hörs senare ikväll ♥




Kram Sara

Kommentarer
Postat av: bella ♥

SV: Aaj, man får nog ta de lugnt i fortsättningen ;P



Tack dsm! Din är oxå suuperfiin <3

--------

Ska vi följa varandra i bloglovin' ? <3

2009-11-07 @ 08:39:37
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0