UNDERBART <3

Hejsan!

Just nu är jag EXTREMT glad!!

Först och främst har jag fått vara med min älskling idag! Då blir jag alltid glad <33 (även om han fick kämpa ett tag för att få sura bitch-Essi på bra humör xD)

Dessutom råkade jag kasta min kamera i marken för ett tag sen... den gick sönder och jag dampade skiten!! Är den redan sönder så kan man lika gärna förstöra mer tänkte jag och använde mig av mitt motto här i livet:

Våld löser allt!

AND IT DID!! Den fixade sig och fatta vad glad/lättad jag blev!! Wiihooo :D

Därför kommer en liten dagens klädsel:




Något som skulle likna lockigt svall! Jaja, hade inte tid att fixa så...


Jaop, vad gör man annars då? Lyssnar på musik och äter en kall bit pizza...


Dagens låt är i alla fall lätt denna:


Har drogat SÖNDER (som E<3 skulle ha sagt! xD) denna idag! Löve it!


Lady Gaga and Beyoncé - Telephone





Nu ska jag väl sova snart! Imorgon kommer mormor och morfar så då måste man upp rätt tidigt! :)









Kommentarer
Postat av: Artur

Vad äcklig du är som inte tvättar din spegel... Justdet en annan grej:



"men är man lite fjortis som essi (du skulle bara våga säga att jag har sagt det... fast iofs det vet hon redan att jag tycker) så tycker man inte det."

- Sara

2009-11-21 @ 02:00:58
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0