Det här funkar inte!

Jag behöver hjälp!



Jag täntke också vara duktig och börja på mitt svenska arbete men jag hittar inget att skriva om. Det som jag ursprungligen valt går definitivt inte att hitta någon information om (Faktum är att den största utmaningen skulle bli att få klassen att fatta vad man pratar om).
Frågan var "Varför är det skillnad på bilden i dokumentärer och i spelfilmer och vad är det som gör att det blir så?". Vet ni vad jag menar? Nej, knappt jag heller egentligen. Jag får hitta på något annat istället. Frågan är bara vad... Hjälp mig!!


Ska försöka gnugga geniknölarna ett tag till och kanske skriva på samhällskunskapen eller plugga Nk så länge. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0