Dessa j*vla löv! -.-

Först blir jag väckt av mamma och Anni som säger att vi ska gå och överraska pappa med frukost på sängen... Det är ju trots allt fars dag :) Så, jag kliver upp och lägger mig och fortsätter sova i mammas och pappas säng, haha!

Efter det återgår jag till mitt lilla näste och sover vidare tills...

Någon skriker på att jag ska UT OCH KRATTA LÖV!!! Jag HATAR att kratta löv!! -.-

Våldsamt tar jag mig ur sängen och förklarar tydligt (okej skriker) att jag inte har tid... Menmen, vad gör man? Min mamma har en järnvilja -.-

Eftersom hela familjen skulle vara ute så skulle SÅKLART även Mimmi vara med! Haha <3






Usch...löv



Nu ska jag läsa lite historia och sen ska jag hem till Emanuel! Hörs senare!






Kram Essi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0