Dagens shopping!

Efter skolan drog jag och Sara ut en liten sväng på stan! Detta är vad jag lyckades håva hem:


Dags att tona om håret! ÄNNU mörkare denna gång! Hoppas det inte blir helt svart :S


De på Åhléns TVINGADE mig att köpa två för att jag tydligen har så långt hår!
Bastards!! Jag skulle ju snåla -.-



Mörkgyllene pärlemorbrun var det tydligen...

Åhléns 85:-



Min älskade Define a-lash! Nu behöver jag inte ta Saras längre... (a)


H&M 145:-



Dessutom slant denna partytopp med! (jaa, skulle ha köpt varma vintertröjor...meeen toppar är roligare! mihi)


Den är ljust rosa (inget bra ljus) LIKE IT ALOT! <3


♥ ♥ ♥

H&M 299:-


Och sen så hämtades dessa ut! (gick omkring och påminde mig HELA dagen!! Kom ju ihåg det iaf!) ;)

4 TICKETS TO NEW MOON!! ♥



Biomys på lördag! Looking forward to it :)


That was all I think! Eftersom min mamma är LAAAT så blir hårtoningen först imorgon -.- Så ni får se resultat då!
Ha en bra fredagskväll




Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra fredagkväll? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0