Blää, snorklump...

Heej! Idag är det fredag, det gillar jag mycket! (Y)

Som vanligt har jag på fredagar TVÅ lektioner, idrott och matte. På idrotten var det fotboll, men undansmitare som jag och Sara är (våran lärare har bara inte förstått det än, hihi) så fick vi vara i gymmet istället!

Nää, vi hade faktiskt en bra orsak till! Dessa j*vla SNORKLUMPAR! Stod en lååång stund inne på toan och närapå spydde snorklumpar och slem! Usch, gillar inte detta alls -.- Haha, det gjorde ju inte direkt att jag blev klassad som "mer normal" av tjejerna i klassen om man säger så! ;)

I gymmet hade vi rätt kul, kollade hur viga vi var och bröt lite ryggar! Haha, gör fortfarande ont...

Dessutom hade vi MYCKET kul på rullbandet! (aldrig provat förrut) Gick riktigt bra och var mycket kul förutom alla de gånger jag höll på att ramla av för att jag tittade bakåt...



Dagens klädsel:

Vit t-shirt - Cubus
Kjol med dragkedjor - Gina Tricot
Sjal - H&M






Nu ska jag gå och äta TACOS (mumma!) och sedan kommer Emanuel och sover över <3






Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0