Biokväll!

Tjaaaop!


Blev inte så mycket bloggande igår från någon av oss så därför måste jag ju såklart berätta vad vi hade för oss!
Under dagen var Sara hemma hos mig och vi "fiffilurade" som sagt på en grej! Om våra datorer för en gångs skull inte dampar så kanske det kommer upp some stuff till kvällen! :D

Efter det hände detta:

Panik-fixa-till-sig och såklart har man INGET att ha på sig! -.-
Bli rätt så förvånade när vi hittade Emanuel och Anton typ nakna i E's säng! Hahaha xD
Käka KEBABAAH <3
Åka till bion!

Efter bion drog jag och Emanuel hem till honom och sov där! <3




Haha lägg märke till lilla Sara som kikar fram! xD<3

(Edit av Sara: Förlåt Artur, hon ska tvätta sin spegel igen, det här går ju bara inte för sig!)



Nu ska jag städa mitt rum och dunka musik, See yaah!





Kommentarer
Postat av: Artur

Bra initiativ Sara!

2009-11-30 @ 18:47:30
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0