Städning pågår!

Hej och godmorgon allihopa! Har visserligen varit vaken sen lite efter nio så jag är i full gång redan! Jag gick, precis som Sara, och lade mig rätt sent! Till skillnad från henne så var jag inte uppe frivilligt, tyvärr! Satt och jobbade på headern som fortfarande inte vill funka för alla webläsare! Så ni får mer än gärna lämna en kommentar om ni ser den eller inte! :P

Blir väl till att försöka fixa den i kväll i så fall. Orkar inte sitta ännu en dag framför datorn när vädret är så fint!


Just nu håller jag på att städa mitt rum (kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist!). Största delen av alla mina kläder har fått fötter och tagit sig ut ur garderoben och placerat sig på mitt golv precis som mina kära husdjur, dammråttorna! Dom måste dammsugas bort "as soon as possible" så att dom inte bestämmer sig för att ta över även min säng!


Vintertäcket bör kanske också bytas ut...humhum



Ha det! ♥





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0