Sovaaa

Kom tillbaka från min kvällspromenad för rätt länge sen... Efter det pratade jag med Sara i telefon ett tag som vanligt :P


Just det! Såg värsta coola grejen förut! Tittade ut från vårat badrum (finns en dörr till trädgården) så ser jag en liten och jättestark lysande grön punkt! :O

Hade tre teorier om vad det kunde vara;
1. Nån typ av trädgårdsmaskin
2. En alien eller liknande som kommit för att förinta mänskligheten (jaa, visst har man bra fantasi såhär på kvällen!=
3. Någon typ av bomb.

Nyfikenheten tog över som vanligt så jag pallrade mig ut och tittade! Och nej, det var ingen bomb (dääm!) utan en insekt! Måste säga att det är mycket coolt att dom kan utstråla ett såå starkt ljus!

Så, nu vet ni det!


Nu ska jag dra av mig alla kläder (vaaaaaarmt!) och gå upp till min bastu (dvs mitt rum) som antagligen är fyllt med insekter vid det här laget! Askul -.-


Godnatt♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0