Sommarmorgon

Godmorgon, igen!

Vaknade inte riktigt lika radikalt som Sara, haha tur det!

Har inte hunnit med så mycket än, vaknade för ungefär en och en halv timme sen :P



Har i alla fall hunnit med min vanliga morognrutin;
-Kliva upp ur sägen... klarade faktiskt att sova med mitt vintertäcke som den late jäveln (jag alltså!) fortfarande inte har bytt!! Det var ju lite varmt ibland och jag vaknade upp ur ett ryck i min lilla bassäng av svett i sängen men annars gick det finfint!

-Äta frukost, åter här ser man hur otroligt lat jag kan vara! Jag orkar inte rosta rostbrödet så jag äter det orostat istället, rätt gott då med faktiskt, haha!

-Sitta på balkongen och lyssna på musik och sola lite smått!
Men gud vad varmt det blir där alltså, klarar inte av att sitta där hur länge som helst. Och klockan är ju bara 11!!



Jaja, precis som Sara också skrev tidigare så vet jag inte riktigt vad som händer idag, får ta det lite som det kommer! Men funderade på att kanske ta en liten morgonrunda så man får träna lite :P


Hörs senare, det är i alla fall något som är säkert!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0