Shiiieet vad varmt det är!

Har legat och stekt ett tag ute på mina föräldrars balkong nu. Jag fattar inte varför, men det verkar som om det är det enda stället jag lyckas få färg på... maybe för att jag är närmre solen där? xD
Kollade temperaturen förut och eftersom det e vindstilla och solen ligger på så var det ca 40 grader!!!

Myyycket varmt må jag säga! Skulle inte vara helt fel med ett flaxiflax plagg som skiten där nere har på sig menmen...



Nu ska jag leta efter min lillasyster, hon är mystiskt försvunnen... Sen ska jag släpa med henne till badplatsen och tvinga henne att ta en massa  kort på mig! Hahaha!


Laddar upp några av dom senare! Ha det gött allihopa!



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0