Scaaary...

Sitter och väntar på mat nu, grillade hamburgare blir det idag, MUMMA!

Alldeles nyss kom emma och sa att det var nån kille vid dörren som ville prata med mig. Creepy! När jag kom dit stod en "man"/kille där (med ryggsäck på sig! Öhm...) och sa att han ville prata med mig och emma. Han sa att han skulle göra nån slags undersökning bland ungdomar. Han såg inte ut som undersöknings-typen, menmen... Han skulle komma tillbaka typ 9, för emma pratade i telefon precis då (TACK EMMA!). Men det betyder att jag behöver komma på nåt mystiskt sätt inte vara hemma då eller offra lite criminal minds-tid! -.-


Nu är maten klar äntligen!


Later!



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0