Sara har städat! :o

Hej igen bloggen!

Jag har faktiskt varit duktig! Jag har städat mitt rum, hängt in rena kläder i garderoben, tvättat massa smuttstvätt och diskat! Jag förstjänar lite credits för det, tack! Det är nämligen någonting som inte händer alltför ofta här hemma..


Sen har jag också smashat 3 getingar och är på jakt efter min fjärde. De attackerar mig! Vet inte varför, de bara gör det. Och jag springer. Ända tills den sätter sig nånstans. Då smyger jag mig långsamt fram med flugsmällan i högsta hugg. Uh! Och Emma (syrran) skrattar. Kul... Jättekul -.-



Nu återstår bara mat... känner (och hör!!) att magen kurrar...
Får väl rota lite i frysen eller handla nånting. Så är det när man är föräldralös i en vecka, haha!




Kanske slänger in ett inlägg ikväll också!



Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0