Kvällsdopp

Shoo! Tänkte lägga in ett snabbt inlägg såhär under reklampausen. Tittar på Dexter-marathon, har inget bättre för mig :P

När jag kom hem från Sara tvingade min lillasyrra med mig till badplatsen för ett kvällsdopp (jag hade kanske inte sådär jättemycket emot det iofs!) Riktigt mysig stämning var det vid stranden, några familjer som satt och grillade och ett par båtar som låg ute och kluckade.

Vi hoppade och skuttade i vattnet som två galningar och det här var faktiskt (tro det eller ej) det FÖRSTA gången jag badade hela kroppen, alltså även hår och ansikte. Vattnet var alldeles perfekt tempererat och vi skulle kunna ha badat hur länge som helst om vi fått det!


Jag tänkte då ta och avsluta med ett litet tips bara;

Bada ALDRIG med bandeau-bikini utan "rem" runt halsen, jag gjorde det stora misstaget idag... Så nu har nog alla här på stora skagene sett mina bröst! Hahaha, nejdå! Inte riktigt i alla fall! xD


Ha en riktigt go kväll allihopa!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0