Intagningsbeskedet!

Sitter och tråkar framför tv:n, spelar gitarr och lyssnar på musik, samtidgt. Höhö! Men det var inte det jag skulle säga! Jag har fått mitt intagningsbesked nu och jag kom in! Är jätteglad! Även om intagningspoängen var ganska låga så tvekade jag ett ögonblick för det var väldigt många som sökte sam på Tingvalla i år.

Nu undrar jag bara vilka som kommer gå i min klass... och vad min klass kommer heta. Jag har gått i A-klasser hela mitt liv (1-3 A, 4-6 A och 7-9 A) så jag bryter helst inte trenden, haha! Jag tror/hoppas iaf att A från våran förra klass hamnar i våran klass igen! (Jag bara antar att jag och Essi kommer hamna i samma klass, annars stämmer vi dem! Eller åtminstone byter klass, mohoh!)


Ville bara uppdatera lite! Hörs sen ♥



Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0